fredag, augusti 26

Veckan som var.




Oj, vad jag har bloggat dåligt senaste tiden men
 dagarna och veckorna rinner iväg då man har fullt upp.
Denna har så klart handlat mest om Formex förberedelser,
det är mycket som skall ordnas innan och det mesta
 av det jobbet är aldrig något som syns väl på plats.
På måndag får man tillgång till sin monter och då är det fram med målarpenseln.
Vad glad jag blev då jag såg att Noa Noa börjar med inredning och att den första kollektionen kommer ut i butik i November.
Färgskalan ser underbar ut.
Hemma har vi blivit med ny soffa, en "stor härlig krypa upp och mysa i" soffa
som hör och häpna inte är vit utan grå/linne färgad.
Jag älskar krispigt vitt i hem, men detta gjorde att rummet fick ett lugn
som känns mysigt.
Förra fredagens pompösa gala var riktigt härlig att gå på.
Massor av bubbel, god mat, fantastiskt modevisning och spännande goodiebags.
En toppen kväll med andra ord och jag hittade inte någon galaklädsel i min egen garderob, men en fördel med att ha döttrar är det hittar man hos dom.
Ha en härlig helg!
Imorrn går vi på "Bondens loppis" på Katarina Bangata, den startar kl.11.

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

håller med dig det är en underbar färgskala! Syns kanske på marknaden i morgon då;) Kram Johanna

K A T A R I N A sa...

Åh jag älskar NOA NOA, och en inredningskollektion, underbart!

Synd att Stockholm är så lång borta.

Kramar
Katarina

Bettys beundran sa...

Du brukar ju ha tur på loppisar - tänker på Söders loppis för något år sedan. Jag hade ju tur på loppis i Arild som du tippsade om.

H A N N A S - F O R M sa...

Å, tack vännen!!!!! Men ska Noa Noa börja med inredning, så spännande!!!! Finns det mera bilder att kika på tro?

KRAM och ha en skön söndag!
Hanna

Unknown sa...

Lev Vackert Butiken (www.levvackert.blogspot.com) kommer varje adventshelg i dec anordna stor julmarknad, nu söker vi hantverkare som vill sälja sina alster, boka en helg, några dagar maila vitromantik@gmail.com Det kommer bli en magisk jul hos oss! Missa ej! Det finns en stor camping och ett stort vandrar hem 100 meter från huset så bra övernattningsmöjligheter finns!! KRAM Petra Eriksson o Ingela Broling