fredag, augusti 19

Min Fredag!


Hösten Del.2 finns att kika på HÄR.
Dagen startade tidigt här hemma med en promenad runt Skeppsholmen i solen
med valp och äldsta dottern.
En kaffe och fruktsallad i trädgården på Hotell Skeppsholmen,
har ni inte varit där så gå dit någon morgon och njut,
 en liten oas.
Nu skall jag långt in i garderoben och leta upp något att ha på mig då jag har blivit inbjuden till Guldknappen/Damernas Världs kväll
 som i inbjudan beskrivs som en pompös galakväll....
Vad har man då?

5 kommentarer:

mariaemb. sa...

Det ser fantastiskt ut!! WOW!

Vi promenerade också på Skeppsholmen igår men gick aldrig riktigt till hotellet. Istället blev det en sen lunch på Moderna museet. Tack för tipset dock, nästa gång ska jag ta mig dit!

Ingen aning om vad man har på sig då!? Lycka till i alla fall och ha det så roligt!

Kram Maria

Johanna Stålros sa...

Så kul, du hittar nog något, du är vacker i det mesta!!! Ha en trevlig kväll. Kram Johanna

mammaxtre sa...

Vilken lycka att få en sådan inbjudan.

Ha en fin lördag

Mariette sa...

Oj, vad spännande!
Mariette

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad vackra dina smycken är! Och så roligt att få åka till Guldknappen. Det hade man ju inte tackat nej till :)

Ha en skön söndag imorgon då!

Kram Jenny