måndag, augusti 9

Gunga


Tänk att gunga högt uppe bland grenarna under trädkronan.
Denna såg jag här då jag var på Gotland.


Just nu är det mycket fix och trix inför
Formex
som öppnar portarna på Torsdag.
Ikväll skall jag börja bygga monter,
så spännande.
Det skall bli så roligt att få träffa flera av er,
kom förbi i AG:32 och säg hej om du skall dit.
Lovar att återkomma med bilder till er som inte har möjlighet att komma dit.
Ha en bra dag!

Ps. Olivia som skriver gulliga kommentarer, jag kan inte komma in på din blogg.
Vad är adressen?


4 kommentarer:

Olivia sa...

Lycka till på mässan nu tjejen!!! Lova mig att visa bilder därifrån... jag vill gärna titta förbi men har inte direkt vägarna förbi... suck*

kramiskram // Olivia ♥

Mamma C sa...

Ett stort lycka till.
Kram Mamma C

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Vännen!!!!

HOPPAS att du redan sover gott...ska bli sååååå spännande att få sin montern i morgon!!!!! Hua, min dator är full på bilder och min externa hårddisk krånglar...grrrrrr...önskar att jag kunde mer om datorer.

Vi hör imorgon!

STOR KRAM
Hanna

PS. UUUUNDERBARA bilder...vilken stol!!!!!

Lilla huset på prärien sa...

Hej kära du!

Vad vackra bilder. Och så spännande med Formex - det kommer att gå jättebra. Önskar att jag fick titta och känna på dina underbara smycken!

Fick adressen till Olivia - den är www.fialottalarsson.blogspot.com

Önskar lycka till!

Kram Jenny