fredag, augusti 13

Formex





Fredagkväll
med fötterna i högläge, god mat och ett glas vin.
Två roliga dagar på Formex har jag haft och har två till att se fram emot.
Det är så spännande att vara där, att träffa alla härliga människor.
Tänk vilken kreativitet det finns, man blir alldeles häpen.
Jag är så otroligt glad över hur väl både smyckena och min monter har emottagits,
så många har tittat på och pratat om min alternativa display som vi byggt ihop själva.
Ovanför den sitter Hannas fantastiska foton som vi satt ihop till ett stort collage av inspirationsbilder.
Jag har varit usel på att kika in och kommenterat hos er alla sista tiden
men ska ta itu med efter helgen.
Ett stort tack till alla som kikar in och lämnar så gulliga kommentarer,
det betyder otroligt mycket.
Vi har också blivit fler i bloggfamiljen,
mamma/mormor bloggar här.
Ha en fantastisk helg alla vänner.

9 kommentarer:

Luiza sa...

Men vilken monter!!!!
Helt underbar!
Jag har fått 2 biljetter till fromex, men har inte tänkt gå, kanske ska jag göra det , bara för att se den live =)!

Vi får se hur det blir med det.

Underbara bilder.
Ha det bäst på mässan.
Kramar/
Luiza

sanne sa...

Jag önskar jag var där, på mässan.......vilka underbara färger och material det nya kollektionen består av......och din monter sen......helt underbar......men vad är en bal på slottet......
Kram Sanne/Kung Karusell

Inger Tolwers sa...

Så vackra underbara smycken du gör! Jag såg några i Varberg i sommar i en affär vid torget tror jag det var. Roligt att "Betty kommit igång också ...
Inger Tolwers

Susanna sa...

Åh hjälp så fina smycken du har gjort! Det är länge sedan jag sett bilder och jag gillar verkligen kollektionen! Dessutom är det underbara bilder!

Kram, Susanna

kaos i ett vitt hus sa...

hej sussi!
va kul det var att få träffa dig! verkligen en skön tjej alltså! :)
din monter slog ut alla andras, va duktig du är!! och smyckena, jag är såld! :)
kram, ninna

Mamma C sa...

Mycket fin var din monter, förstår att du fått beröm för den.
Kram mamma C

niinaslycka sa...

Hej Sussi! Vad kul att äntligen få träffa dig på Formex. Du har gjort helt underbara smycken, din monter var jättefin och jag vill köpa vartenda halsband! Hannas bilder är makalösa, ni är ett bra team!
Stor kram Niina

Lise-Lotte sa...

Hej!
Hoppas att det gick bra på Formex!
Undrar om höstkollektionen finns på hemsidan för jag vill gärna beställa lite.
Varma Hälsningar
Lise-Lotte Nydahl

Lise-Lotte sa...

Hej!
Hoppas att det gick bra på Formex!
Undrar om höstkollektionen finns på hemsidan för jag vill gärna beställa lite.
Varma Hälsningar
Lise-Lotte Nydahl