söndag, augusti 1

Soul of Maïa Höst 2010












Höst 2010
Hela kollektionen kommer att visas på
 Formex 12-15 Augusti.
Jag finns i monter AG:32,
kom gärna och hälsa på.

Det känns helt otroligt att få göra detta och jag är så glad över
hur väl smyckena mottagits.
Som du kan ana har det smugit sig in några andra saker i
Soul of Maïa
kollektionen
och det kommer det fortsätta göra då jag
hittar något speciellt som jag tycker väldigt mycket om.
Dom fantastiska bilderna är tagna av
 Hanna,
tack snälla för att du finns och
 lyssnar, stöttar och hjälper mig.
Tack även till Sara som är min vackra Maïa.
Kläder och skor: Pure and Simple

Fall 2010
My Jewelry brand Soul of Maïa.
The entire collection will be displayed at the Formex Fair
in Stockholm 12-15th of August.
Come and visit me.
Photos: Hanna Rössner

23 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken vacker höst kollektion. Säger igen lyckatill.
Kramis Mamma C

Smycken och Smulor sa...

Som tidigare smyckesbilder är dessa lika underbara.. förmedlar en känsla av stillhet, lugn och nåt njutbart vackert som jag inte riktigt hittar ordet för just nu!
Underbart!
M-L

Hem och Harmoni Marie sa...

Otroligt vackert, det väcker mina vill-ha känslor...

Lycka till på mässan,
kram Marie

Yvonne - Frl. Klein sa...

Beautiful jewelry!
hugs, Yvonne

Anonym sa...

bilderna är helt underbara :) puss julia

Laila sa...

Otroligt vackra smycken på otroligt vackra foton.

Det gav mig ro att titta på dom. Tack, för det behövde jag. :-)

Noamaja sa...

L.O.V.E.L.Y.!

Magdalena sa...

Underbara nyanser, vackra foton...underbart!

Lilla huset på prärien sa...

Wow och wow vilka underbara smycken! Är det du som gör de fina?! Wow - jag ska absolut kolla in dem närmare. Kan man beställa via dig då eller?

Tack för att du kommenterade hos mig så jag hittade hit :)

Kram Jenny

ale sa...

hola sussie!!how beautifull your collection!!!l am very very impress!!everybody is going to want one of your lovely creations!!!!!!!why l live so far ??...muchos besos!!

Malmis sa...

Jättefina smycken, och väldigt vackra bilder!

Anonym sa...

Hejsan!
Oj, oj så vackra smycken!
Vilka underbara bilder, fantastiskt!
Jag önskar dig lycka till!
Ha en fin dag!
Kram från nadra sidan plurret.

Huset på kullen sa...

Vilka vackra bilder och grymt fina smycken!

Ha en bra dag! /Linda

Luiza sa...

Alltså...
Jag är så tagen av denna atmosfär , att jag vill ta på den...
Bilderna är fantastiska, Hanna är fruktansvärt begåvad! Och Sara är en så vacker modell...så sensuell och kvinnlig.
Dina smycken då... ja, nog skulle jag vilja sätta mina fingrar på dem...och jag hoppas kunna göra det.

Jag missade ditt förra inlägg, men har tagit igen det.
Heeelt fantastiska bilder!!! Vilken miljö...
Ni måste haft det underbart!

Ha nu en bra kväll.
Kramar/
Luiza

bettys beundran sa...

Sitter på Holmenkollen och tittar på dina fina bilder. Lycka till/mamm & papp

Anna-Malin sa...

fantastiska bilder på
dina underbara smycken...

kram
a-m

(vistelsen på gotland ser magisk ut....)

lantliv etc. sa...

LOVE IT: kan nästan inte vänta till det blir höst :)

Kram frÅn ö

alexandrine sa...

hello
your pictures are so nice!
Where can I Find your jewels in france?
Have you a shop or somewhere i buy them on internet
Thank you
Have a nice day
Alexandrine

Rebecca / Sanctuary sa...

Love, love, love!

Annelie Johnsson sa...

Halkade förbi, och kikar lite i din vackra blogg! Underbara smycken & bilder. Stort lycka till!!

Mvh
Annelie

Made in Persbo...Carina sa...

Sååå himla läckert Sussie! Jag var just inne hos Hanna och kikade på fler bilder där! Dina smycken, Sara som modell och Hannas foto får det att blixtra! Urläckert!! :)

Kraaam, Carina

Gabriela H. sa...

Just lovely! They are incredible!! The model is just beautiful! Congratulations!!

C. Tvillingmamma sa...

Nej men,är de din kollektion jag har suktat efter hos Hanna alltså? Oh...jag älskar hela denna fotosessionen från början till slut,mer jag än så kan de inte bli,men k,de är Hanna känsla i allt... Älskar de...och så mycket varckert!