måndag, februari 2

Inget särskilt

Hemma igen efter skridskoturen tog jag kameran på en tur i lägenheten.
Den här lilla fen hänger i mitt sovrumsfönster.
Ljusstakarna med keruber hittades på en loppis på midsommardagen för 13 år sedan och är fortfarande några av favoriterna.
Noamaja, kommer du ihåg det? Jag tycker det är fint att dom är graverade för något speciellt tillfälle.

Patinerad kruka .

Lerfärgade muggar/vaser.

Formar med värmeljus och vackra ord utrivna från en tidning.

Vackra pärlor och stenar.

30st Limefärgade tulpaner.

After iceskating this morning I took my camera around the apartement...
The last photo is one of the 30 lime coloured tulips I bought.

3 kommentarer:

Noamaja sa...

Ja men gud! Det kommer jag ihåg nu... Nu blir jag nästan ledsen, 13 år:-o Jag har bilder från det tillfället! Jag har också en söt liten skål med en nyckelpiga på kanten, kommer DU ihåg det;-) Åh, ser verkligen fram emot att träffas nu:-*

Helena sa...

Hej! Vad kul att hitta hit, jätte fin sida du har! Ha det bra/ Helena

Anonym sa...

Go kväll!

Vad kul att du gillar min sjal, tänkte det skulle vara kul att lotta ut något som jag gjort själv nu när jag hållt på ett år.

Lycka till inne hos mig

Kram Lena