söndag, januari 4

Underbara flickor

Tillbaka från en vecka i fjällen som var jättehärlig.
Massor av utförsåkning, sol, klarblå himmel och temperatururer mellan -8 och -24.
Av mina underbara döttrar fick jag ett jättepaket i julklapp och när jag öppnat det så var det denna korg.
Korgen hade dom fyllt med vackra band, handgjorda pappersark, utrivna inspirationsbilder, pärlemorknappar, ljus, tvålar, bokmärken, inspirerande texter....
Jag blev så rörd över att dom satt ihop en så personlig julklapp tillsammans.
Korgen står nu på en hylla i sovrummet så att jag kan kika ner i den och bli inspirerad varje gång jag går förbi.






We are now back from the skiing holiday up north in Sweden.
It was great, sunshine and a clearblue sky, the temperature was between -8 to -24.
This is what my girls gave me for christmas.
A huge basket filled with ribbons, hand made papers, buttons, candles, poems to get inspired by etc etc.
I 'm so touch by the tought that they put this together just for me.
It's now placed in my bedroom so I can have a look at it everytime I pass and get some inspiration from it.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken läcker julklapp!!! Och vilka duktiga barn! ;-) Gillar dina halsband jättemycket, säljer du dem ngn stans i Sthlm?
Ha det gott!

Anonym sa...

Vilken underbar julklapp.

Kram Annica