onsdag, juli 24

Lite ledigt


Jag har inte försvunnit, men däremot kanske inte berättat att jag bloggar på www.mamitasthlm.se under Sinnligt tillsammans med några härliga kvinnor sedan ett tag tillbaka.
Jag tror det får bli så att jag länkar ihop dessa bloggar så inläggen hamnar på båda ställena.

skåne3

Hemma igen efter underbara dagar i Skåne. Bara efter några timmar efter vi kommit dit så slår hjärtat lite långsammare, lugnet infinner sig, doften av salt & tång slår emot mig, sanden är varm och mjuk.
skåne5

skåne4

Längst med husen står Stockrosor & Lavendel.
skåne7

skåne8

En vecka i Lerberget med mannen, yngsta dottern, min mamma & pappa, svägerskan, lillkusinen och hunden. Vandringar på Kullen, lata dagar på stranden, loppisbesök, morgon & kvällsdopp, strömmingsfest i hamnen, yoga i Viken, långa promenader tillsammans längst med stränderna, magiska solnedgångar längst ut på piren.
skåne2

Jag och mannen fortsatte resan, stannade till i Skanör & Falsterbo för att sedan ta oss till Österlen.
skåne14

Österlen är min barndom, jag var där i veckor varje sommar så det är som att komma hem. Denna gång bodde vi på fantastiskt vackra Östangård som drivs av Carina & Jocke.
skåne9
skåne6

En magisk skånegård med Bed & Breakfast, restaurang, butik & café.
skåne17

skåne10

skåne13

skåne11

skåne12

bild (6)

Skåne1

skåne18

I närheten ligger Knäbäckshusen, en paradisstrand där man kan vara helt ensam även en av sommarens finaste dagar.
bild (2)


1 kommentar:

Unknown sa...

It takes less time there is to do issues appropriate than to elucidate why you may have done it incorrect.
jaket kulit garut
beli jaket kulit di toko online
kualitas jaket kulit asli garut
jaket kulit murah bermutu