tisdag, augusti 7

Namaste


Namaste-Vördnad
Det är vad jag känner då jag ser dessa bilder.
Jag har fått den fantastiska möjligheten att skapa
 Yoga-smycken till Malin Berghagen.
Vackra halsband/Malas att bära varje dag,
som med sina 108st stenar även kan användas vid meditation.
Jag känner också vördnad inför hur vi möttes,
att få lyssna på och ta del av hennes tankar,
att få vara i Malins energi och att vägledas av henne i yogasalen.
De vackra fotona togs förra veckan av Katarina Di Leva,
bakgrunden är en gammal fontän.
Jag måste dit!


Dessa smycken, tillsammans med korgar och kuddar visar jag nästa vecka på
Formex i monter A38:13
Kom gärna förbi om du är där.


8 kommentarer:

Noamaja sa...

Oj, min kommentar kom visst inte med... Jag vill bara önska grattis till att du fått det roliga uppdraget att designa malaer till Malin Berghagen! Jag vet ju hur länge du beundrat henne!

Vi ses på mässan!

Kram,
A

Jennica... sa...

Vilka underbara bilder! De förmedlar en väldigt lugn känsla.

Stort lycka till på Formex! Tyvärr ska jag inte dit i år...

// Jennica

betty sa...

Lycka till önskar mamm och papp. Sååååå fina bilder.

Mamma C sa...

Önskar dig stort lycka till.
Kram Mamma C

H A N N A S - F O R M sa...

Ååååå....så OTROLIGT vackra dom är...fantastiska bilder...ska bli spännande att få se flera och sedan få läsa hennes nya bok. Hon lyser...och det gör du med min fina vän.

KRAM
Hanna

Made in Persbo...Carina sa...

Blir lugn i sinne och kropp bara av att titta på de vackra bilderna. Ljuvligt!

Kram, Carina

Anna sa...

Hej, var tvungen att kika in. Ååååh vad vackra smycken du gör! och Malins kollektion är andlöst vacker. Kram och hoppas vi ses snart,från Anna

odd brown bird sa...

Herregud, så vackert så jag smäller av! Lycka till på Formex - kommer bli succé!

Eva ♥