tisdag, juni 5

Yoga


Tänd ett ljus,
sätt dig en stund, andas, tänk på något du är tacksam över,
 tacka för detta,
låt tankarna flyga för att sedan ebba ut och försvinna
och var kvar i detta.
Jag har fått den fantastiska möjligheten att yoga tillsammans med Malin Berghagen.
En av de finaste, mest generösa och inspirerande människa jag mött.
Efteråt pratade jag med en kvinna som precis som jag haft ett uppehåll i sin yoga om varför man gör så.
Varför blir det uppehåll i något som ger en så mycket,
som får en att må så bra.
Varför prioriterar man andra saker framför det?
Det borde vara så självklart att låta det bli en naturlig del
i sitt liv.
Njut av din dag!



1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Åhh vilken lycka, att yoga ger en så mycket, längtar så efter att komma igång igen.... Kärlek från mig