torsdag, oktober 27

Mysig morgon


Då jag har lyckan att dela lokal med Sara så gör det att ingen dag på jobbet
är den andra lik och idag började morgonen med spännande besök.
Finaste Sanne som är svensk agent för Tine K och Tine Kjeldsen (Tine K själv) kom
tillsammans med Sannes man på morgonfika.
Så mysigt!
Sanne var den första som la en order hos Soul of Maïa
då jag nervöst ställde ut på Formex första gången.
Tack Sanne,
 efter det kunde jag slappna av och börja andas igen.
Då kameran var hemma så njuter vi istället av bilder från Tines otroligt vackra hem.
Det finns inget i det hemmet jag skulle ändra på.









Ha en härlig dag!





3 kommentarer:

bettysbeundran sa...

Är så glad för din skull. Mamm

sara sa...

Nej nej...fel fel fel (...& viftande med händer & fingrar a la Magnus Härenstam i 5 myror...)
Det är JAG som har lyckan att dela lokal med DIG underbara människa!!!

Love you

by mildred sa...

Lycko er! Ta hand om varandra och må bäst tillsammans! /helena