lördag, januari 1

Familjen

Familjen

Då är det 2011.
Hoppas alla hade en mysig kväll igår och mår bra idag.
Vilket snöfall det kom vid 12-slaget,
vi såg knappt någonting uppe på terassen utan hörde mest dova knallar runtomkring oss.

Bloggen ser annorlunda ut och det var inte riktigt meningen.
Jag satt och provade lite olika mallar och vips så hade allt ändrats
utan att jag godkännt någonting och den vanliga bloggen var borta...
Hur gick det till?
Finns det någon som vet hur jag får min header i mitten av bloggen?

Nu skall jag till gymmet och ställa mig på löpbandet...

4 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Gott nytt...header...oh jesus va jag blir vansinnig på de där,jag har gett upp att få de som jag vill. Min är större än jag vill ha den men hur jag än gör så vill blogger nåt annat än jag. Testa att ändra bredden på layouten så blir allt centrerat,så mycket har jag fått ihop iaf :D

KRam till dig,gymma på fför mig med! :)

Jenny sa...

Vad mysigt med snö på 12-slaget, vi fick SPÖREGN och +1 grad. Men det kändes ändå ok, det var ju väldigt länge sedan det var plusgrader ute, så jag njöt en smula!

Kram!

Mamma C sa...

Här regnade och snöade det om vartannat på 12 slaget. Så duktig du är som går och tränar idag.
Kram Mamma C

C De-sign sa...

Först vill jag önska dig ett Kreativt, härligt Skapande Nytt År 2011! Jag vågar inte testa de nya mallarna.....rädd för att just det ska hända....hm.... Sänder en Varm Kram fr C