torsdag, december 16

Tomten







Om du läser detta så får gärna någon av
 sakerna ovan ligga under granen nästa fredag.

Nu är det bara dan före dan före dan...inte långt kvar.
Jag har inte riktigt börjat med mina julklappsbestyr,
 mat eller något annat heller egentligen men känner mig inte ett dugg stressad.
Jag njuter av att gå på glöggmingel, julfester och som igår en härlig tjejmiddag.
Åhhh, vad roligt vi hade, det är så härligt och befriande
 att få skratta så mycket som vi gjorde.
Jag ska verkligen försöka vara här och nu,
i stunden.


4 kommentarer:

Skumpa och Spaljé sa...

Det tycker jag låter bra, känner mig inte heller stressad fast jag har precis öppnat en butik i Landskrona, Skumpa & Spaljé, det är så roligt...

Kram Helena.

C. Tvillingmamma sa...

Här och nu i stunden,ja då blir tomten glad...de tror jag...iaf mår alla i din omgivning bra,om du mår bra! :) Låter bra de Suss! :)

niinaslycka sa...

Tjena,
Tack för biscottireceptet,har bakat ikväll och de blev jättegoda! Hoppas allt är bra med dig och att du får lite julledigt! Hade gärna kommit till din utförsäljning och köpt ett fint halsband men hann inte. Har förrresten anmält mig till en inredningskurs i år, jihuu!
kram Niina

Mamma C sa...

Stressad nääää, tror inte det. Inte ännu i allafall. Har du varit snäll, kanske tomten kommer med något fint paket.
Kram mamma C