tisdag, maj 11

Utlottning



Tack för alla fina kommentarer jag får,
dom betyder så otroligt mycket.
Nu är det inte många dagar kvar innan jag far
och jag försöker samla ihop mig,
mina ideér och min packning.
Jag lämnar bloggen till er i två veckor eftersom jag inte kan göra inlägg från Kina,
men kommentarerna få jag till min mail,
så dom kan jag läsa.

Under tiden jag är där tänkte jag ha en
utlottning
av ett Para halsband i Rosenkvarts.

Rosenkvarts
står för kärlek, ro och harmoni.
Den löser upp mörka känslor och
släpper in kärleken i våra sinnen.

Det kan vi väl alla behöva?
Lämna en kommentar och länka till din blogg,
så drar jag en vinnare den 30/5.
Låna gärna bilderna.

Ta hand om er så syns vi snart igen.
Kramar

32 kommentarer:

Smycken och Smulor sa...

Allt som rosenkvartsen står för skulle jag verkligen behöva. Det är en underbar sten! Önskar förstås delta i din utlottning!
Länkar från mig!
Ha en bra resa så ser vi fram emot nya ljuvliga skapelser i höst!

Luiza sa...

Jag vill absolut inte missa möjligheten att vinna denna vackra gåva!
Skulle vara underbart att få bli ägare till något som står för så mycket bra.

Hoppas du får det bra i Kina, jag ser mycket fram emot att få se bilder när du kommer hem.
Massor av kramar till dig!
Luiza

Malmis sa...

Jag vill gärna vara med, och jag länkar här!

http://rasmusnoel.blogspot.com/2010/05/utlottning.html

Bralliz sa...

Klaaaart att jag vill vara med i tävlingen! :-) Supersnyggt halsband... Jag länkar oxå när jag kommer hem ifrån Gotland! =)
Ha det underbart i Kina!
Kraaam Alice ♥

Anonym sa...

Ut i stora världen igen! Vi önskar dig lycka till /mamm o papp

Magdalena sa...

...om ditt smycke ger ro,kärlek och harmoni, som vi så mycket längtar och strävar efter, så vill jag gärna vara med i utlottningen.
Ha en underbar resa kära Sussi!
Ta hand om dig!
Stor kram

Magdalena

sanne sa...

Bon Voyage! Ser fram emot höstkollektionen:).
Kram Sanne/Kung Karusell

monikanen sa...

Åh,jag skulle behöva det halsbandet.
Så jag blir av med alla obehagliga känslor jag just nu känner.
Är nere i en formsvacka,haft för mycket motgång.Behöver mer kärlek och harmoni i mitt liv;)
Kram Monica

Veronica sa...

Hej vännen!

Efter lite bloggtorka och längre frånvaro tittade jag idag in hos dig. Oj vad här hänt saker!!! Ska du till Kina, såååååå spännande. Måste läsa dina äldre inlägg ser jag...

Såg att du har utlottning! Jag älskar rosenkvarts och är med än gärna med! Länkar såklart oxå! =)

Ha det underbart på resan!
Kram Veronica

Jenny sa...

Jag vill självklart vara med och tävla om det finfina halsbandet! Länkar från min blogg!

Ha det nu jättebra i Kina, ska bli kul att höra hur du haft det när du kommer hem!

Kram!

Mary´s House sa...

Åhhh fler och fler halsband i lager på lager, det är min melodi. Jag vill gärna ha en rosenkvarts som kan få hänga runt min hals eller vid min säng om natten.

Länkar från min blogg....

Kram
Helena

Mamma C sa...

Ha det så bra nu där borta i Kina. Jag vill vara med i din utlottning och länkar från min sida oxå.
Kram Mamma C

Helena sa...

Hej Sussi! Jag har inte glömt dig :) men gud så mycket jag har haft att göra, jag hör av mig till dig eller M snart! Vill bara säga lycka till i Kina & jag ser fram emot nästa kollektion :)
Jag vill ju såklart vara med och förhoppningvis vinna ett ljuvligt smycke av din design! Jag länkar såklart från mig blogg till dig :)

Må bäst så hörs vi av!

Bästa hälsningar Helena

Anonym sa...

Älskar känslan i din blogg och i dina ljuvliga smycken...och vem behöver inte mer kärlek och harmoni...Hoppas att turen är med mig så att jag får bära ditt vackra halsband i sommar!
Kram
Anna I.

Mervis smycken/Sländan sa...

Rosenkvartsen har en mild färg och så står det för något som jag kan behöva nu. Jag är väldigt gärna med i utlottningen, länkar från min sida.
/Mervi

ANNIKA sa...

Fann just din blogg via en annan och vilka underbara foton.Jag njuter...jag återkommer säkert igen...
Och smyckena är så vackra...
Har ej blogg.. får man vara med i tävlingen om man tipsar vännerna istället?
Ha en härlig helg!
kram
gustafsson.57@hotmail.com

Sofia på Me and my home sa...

Lycklig resa!!
Vill såklart ha chansen vinna ljuvliga halsbandet!!
Kram Sofia!

s.m.i.l.e sa...

Trevlig resa! Jag har varit i Beijing några gånger. Fantastiskt! Längtar tillbaka till att se mer av Kina.

Jag har länkat och jag håller tummarna!

kram :-)

Naïve Accessories sa...

Trevlig resa och god arbetslust!
Vill gärna vara med i utlottningen. Kram

Mjuka sa...

Så vackert, håller tummarna hårt!
Kram Malin
ps.länkar hos mig på vit poesi

Linn sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar om detta fantastiska halsband. Jag har länkat i min blogg till tävlingen och din blogg :) Vilken fin blogg du har!

http://linnspyssel.blogg.se/2010/may/tavling-halsband.html

Kram

Anonym sa...

Återvänder gärna om o om igen till din blogg eftersom jag uppskattar dina nära bilder o jag älskar verkligen smyckena som tillkommit nu. Jag har inte haft turen att se dem o hålla dem i handen ännu även om jag försökt. Hoppas på turen i utlottningen så klart!
Li

Anki FJ sa...

Vilken vacker blogg du har! Jag är gärna med i din utlottning. Länkar till din blogg i min "sidebar".
http://ankiscrap.blogspot.com/

viktoriaK sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om det fina halsbandet...jag länkar från min blogg!

Växthusmadam sa...

Vill gärna vara med och tävla och ösnkar dig en trevlig resa! Länkar hos mig förstås!
Hälsningar från Växthusmadam

Under min himmel sa...

Har aldrig besökt din blogg ,men hittade hit via SMILE. Och vill ju gärna vara med i tävlingen också! ;) Länkar från min blogg och lägger till dig på bloglovin

Carolin sa...

Oj vilket fint halsband. Det måste jag ju vara med att tävla om! Länkar tävlingen på min blogg också!

Britt sa...

Jag hoppas din resa varit bra.

Jag vill gärna vara med och jag länkar.

Kram britt

2ne sa...

Lekkert kjede, ja et slikt skulle vel alle gå med. Linker i bloggen min med bilde. Håper du har hatt en flott tur :-)

Jennie sa...

Åh, jag är gärna med i utlottningen! Länkar från min blogg! Hoppas du haft/har det bra i Kina!

http://mammaspyssel.blogspot.com

H A N N A S - F O R M sa...

ÅÅÅÅ, är du hemma nu!!! Har precis kommit hem från Gotland...ringer dig i morgon!!!

KRAAAm
Hanna

Joyforhome sa...

Vilka underbara smycken du gör :) vill självklart vara med och länkar från min blogg för dubbel tur

Kram Malin