onsdag, maj 6

Pärlor, soppa och snören

Idag blir det bilder som inte hör ihop på något sätt,
men som jag tycker väldigt mycket om.
Jag satte mig med alla pärlor imorse och skulle vara kreativ, men det avtog snabbt, har för många ideér som jag vill genomföra,
men dom måste nog tänkas igenom lite till innan jag sätter fart.
Gick till Gamla stan för att möta M på lunch, tittade in till Sara på butik S under tiden jag väntade på M.
Hittade som vanligt lite krukor och vackra snören där som jag "behövde".
Åt en god sopplunch och pratade med M, hon är så klok min vän.
Nu hemma igen för att göra smörgåsar till dottern som skall på talangjakt i skolan efter baletten, var får hon sin energi ifrån?
Jag har målat en dörr med griffelfärg som på nedersta bilden, det blev jättebra och kan rekommenderas,
inte svårt alls.
Ha en underbar dag!

Photo: Living etc

3 kommentarer:

Bralliz sa...

Hej Sussi! Ååå, vilka fina bilder du visar! vi har också målat en dörr med griffel färg, och det är jätte praktiskt och snyggt!
Kraaaam Alice

Jeanette Hornbeck sa...

Hej på dig! vackra bilder, speciellt den första men så är jag en pastellsucker. Är också med i griffeldörrklubben. Från ful platt skabbig kommunalgrå dörr till ljuvlig på 5 röda. Hoppas talangjakten gick bra, gissar att energin kommer från dig:-)
kram Jea

vicki archer sa...

I am sorry I can't read your post but I wanted to say that I adore these images - so beautiful. Your blog is gorgeous and so pretty and relaxing to visit xv