fredag, december 5

Julkort och bak

Jag vill tacka alla er gulliga som lämnar kommentarer, det värmer så att läsa det ni skrivit om ett inlägg.
Igår på min vilodag blev det som sagt en del smycken och jag passade även på att göra årets julkort från oss.
Klipp, klistra och stämpla med en text på baksidan.
Under tiden stod en plåt med dessa i ugnen,
Saffran Biscotti.
Mmmmm

I want to thank you all who leaves a comment, it mean so much to me.
Yesterday when I had my "resting day" I made this years Christmas cards, and baked some saffron Biscottis.
Yuummmiii...

4 kommentarer:

Mjuka sa...

mUms så goda de ser ut!
Önskar dig en skön helg
/ Malin

Anonym sa...

Dom ser väldigt intressanta ut.
Kram Annica

Noamaja sa...

Älskar att göra kort! Du känner så klart till Ljunggrens pappershandel i Gamla Stan!? Där kan man ju bli hängande en hel dag, om man har tur och de har öppet;-) Så fantastiskt fina de blev! Man får helt enkelt hoppas att man får julkort i år;-)

Villa Hemma sa...

hejhej

du har vunnit inne hos mig! Maila mig din adress!

Grattis grattis

- jenny, villahemmet@hotmail.com